Dla wielu z nas nowoczesne zawieszenie pneumatyczne bmw plus najnowszy model serii 7 z palety tego producenta, który na dokładkę ma napęd na cztery koła to idealne wcielenie komfortu i walorów trakcyjnych. W tym konkretnym samochodzie zawieszenie pneumatyczne ma niezwykle rozbudowaną tę elektroniczną sferę, czyli zmiany ciśnienia w poduszkach pneumatycznych takiej limuzyny mają miejsce nawet kilkaset razy na sekundę, czyli jeśli chodzi o samą sprawność elektroniczną to działa to bardzo szybko, choć i tak nadal wielu ludzi ma obawy, jeśli chodzi o tego typu systemy, bo może się to popsuć szybko. Ewentualny koszt naprawy takich błędów elektronicznych dla wielu fanów starszych aut tez jest tym znacznym i dlatego wolą unikać takich aut.

https://shop.limak-airsuspension.pl/pl/16-bmw

Czy dedykowane pneumatyczne zawieszenie bmw lepiej sprawdza się w serii 7?

BMW serii 7 to sprawdzona limuzyna tej marki, która obecnie ma napęd na cztery koła i całą masę rozbudowanych systemów elektronicznych. Jednym słowem jest to statek kosmiczny na kołach. alternatywą dla tego modelu w najnowszej generacji jest BMW X7, czyli jeden z najnowszych aut klasy SUV marki bmw, który jest też jednym z największych. Obydwa te modele mogą mieć dedykowane zawieszenie pneumatyczne bmw i w każdym z tych aut to zawieszenie będzie działać nieco inaczej, czyli w X7 pneumatyka jest opcją na umiarkowany teren i na wysokie miejskie krawężniki, a w klasycznym bmw serii 7 chodzi niemal wyłącznie o sam komfort. Te samochody łączy też i to, że nawet w tych najskromniejszych wersjach sporo ważą i jeśli na dokładkę mają zawieszenia pneumatyczne, to ich poduszki przeciwdziałają drganiom na nierównościach. Jednym słowem wahacze i inne ważne elementy zawieszenia zużywają się wolniej i ma to znaczenia w przypadku tak drogich i luksusowych aut, bo w ich przypadku nawet tuleje metalowo-gumowe kosztują sporo, czyli jedna tuleja może być wartą tyle co cały zestaw na tył do Fiata 500 i w tym właśnie tkwi kluczowa różnica między markami.

https://shop.limak-airsuspension.pl/pl/

Zawieszenia pneumatyczne w wersjach poliftowych

Rynek aut nauczył nas tego, że za około trzy lata pojawi się na rynku poliftowe BMW X7, czyli to z nieco zmienionym przodem i z odmienionymi kilkoma detalami wnętrza. Ta wersja poliftowa może mieć też poprawione zawieszenie pneumatyczne bmw, czyli zawieszenie, które ma znacznie więcej funkcji i na dokładkę będzie też ono pasować do wersji przedliftowej. Niektórzy tych podzespołów z nowszej wersji będą zapewne używać do wzbogacenia starszej, choć będzie to niezwykle kosztowną zabawą, a będą się bawić po to by auto podniosło się o centymetr wyżej lub tylko o dziewięć milimetrów. Ten wzrost walorów zapewne nie będzie oznaczał wiele, ale nie dla każdego to się liczy. Kluczowe znaczenie będzie miała pneumatyka z wersji nowszej, która zwiększy wartość danego egzemplarza. Zwiększy się też komfort w jego wnętrzu, choć zmiana ta nie będzie wybitnie odczuwalną, bo i wcześniej dany samochód był pod tym względem fenomenalnym, choć jeśli oznajmi się znajomym i sąsiadom to, że ma się w aucie to lepsze zawieszenie pneumatyczne, to zapewne nieco się zdziwią.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here